Саркісова Ольга Вячеславівна

саркісова

Учасник І (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу

«Учитель року – 2016» у номінації «Англійська мова»

Саркісова Ольга Вячеславівна

 

З педагогічного портрета Ольги Саркісової

Моє педагогічне покликання – вчити дітей розуміти, вільно володіти та спілкуватися англійською мовою. Педагогічне кредо –  «Якщо ми не можемо навчити дитину своїми методами – використовуймо методи дитини».

У своїй роботі велику увагу приділяю вивченню нових слів і понять, застосовую індивідуальний підхід до кожної дитини, добираючи найдієвіші прийоми навчання. У своєму арсеналі я маю велику добірку вправ ігрового характеру. Такий вид діяльності є ефективним як в початковій, так і середній ланці. «Граючись – вчимося», за  таким принципом будую заняття. Уміння використовувати англійську мову у побутових ситуаціях – мета, яку я ставлю перед собою, плануючи уроки. Враховую вікові особливості учнів, прагну створити сприятливий психологічний клімат у класі. Підбираю навчальний матеріал, керуючись рівнем підготовки учнів. Працюю над поглибленням інтересу до предмету через формування позитивної мотивації до навчання. Велику роботу проводжу з метою залучення вихованців до позакласних заходів з англійської мови, участі у міжнародних конкурсах «Гринвич», «Puzzle», предметній олімпіаді.

У початкових класах особливо результативною є методика асоціативних символів, за якою працюю вже кілька років, її елементи застосовую також у середній ланці.

 

 

Піктограми є ефективним прийомом для розвитку спонтанного мовлення школярів.

Люблю пропонувати дітям вправи на перевірку навичок письма з використанням вивчених лексичних одиниць такого зразка:

Скриншот 2015-11-11 08.11.01

Autobiographical poems, as the name suggests, is all about you. This is not a story however, so length must be taken into consideration and there are other rules that apply too. Below is the structure on how to write an autobiographical poem and the words to include.

Line1. Your first name.
Line2. I am  ____, ____ and ____.
(Four adjectives that describe you).

Line3. brother/sister of ____. 
(Include all siblings here.)

Line4.  I love ____, ____ and ____. 
(Include three things you love.)

Line5. I feel ____, ____ and  ____. 
(Include three emotions you feel right now or often.)

Line6. I am most happy when ____, ____ and ____. 
(Include three things you are happy doing.)

Line7. I most need ____, ____ and ____. 
(Include three things you cannot live without).

Line8. I fear ____, ____ and ____ the most. 
(Three things might be from the principal’s office to the clown from your birthday party – anything that you fear now).

Line9. I would love to see ____, ____ and ____. 
(Anything you would love to see. It could be dolphins in the water or the Great Wall of China. Name your dreams).

Line10. I really enjoy ____, ____ and ____. 
(What exactly do you enjoy to do? You might like riding your bike, running in the park or fishing with Dad).

Line11. I like to wear ____, ____ and ____. (Include four things you like wearing)
Line12. Add something personal.
(This line could be a favourite quote from a book or it could be your dream for the future. Anything you like).

Line 13. Your surname.

Let’s put an example on together and see how it all looks at the end.

 

Діти дуже полюбляють римівки. Такі уроки, на яких використовую римівки, стають колоритнішими. На мій погляд, саме римівки допомагають відкривати таланти, розвивати природні здібності вихованців.

 

Rhymes and poems enrich pupils’ vocabulary on the topic. I often use them at the beginning of the lesson.

I suggest using some of them at your lessons.

The bird is grey.

The sky is blue.

The tree is green.

The bush is green too.

The sun is yellow.

The cloud is white.

The butterfly is bright. (The topic of the lesson is “Nature.”)

***

I like to read.

I like to play.

I like to study every day.

I like to run.

I like to jump.

It’s fun.           (The topic of the lesson is “My school.”)

***

I see a bear on the chair.

I see a fox in the box.

I see a frog on the log.

***

I am a cat. I sleep on the mat.

I am a hare. I wash my face under the chair.

I am a fly. I watch TV in the sky.      (The topic is “Animals”).

 

Постійно працюю над собою, шукаючи найефективніші форми взаємодії з дітьми. Систематично займаюся самоосвітою, вивчаю передовий педагогічний досвід колег, педагогів міста, області.

Беру участь у роботі творчої групи учителів міста з проблеми «Вивчення англійської мови у 1-х та 2-х класах за методикою асоціативних символів». Була учасником семінару «Finding the Balance – Playing or Learning?» (2014р.)

Ділюсь досвідом з колегами, проводжу майстер-класи під час засідань методичного об’єднання, даю відкриті уроки для вчителів школи, міста. Прагну зробити заняття цікавими, пізнавальними для кожної дитини, а предмет – улюбленим.

В категорії: Сторінка вчителя

Залишити коментар

Прокоментувати

Локалізація темы wordpress.